top of page

Persbericht: Sealtec Waterproofing BV kondigt samenwerking aan met ATT Hans Klink GmbH

Sealtec Waterproofing BV, een toonaangevende speler in de waterdichtingssector, is trots om de nieuwe samenwerking met ATT Hans Klink GmbH Aaan te kondigen. ATT Hans Klink GmbH, opgericht in 1959, heeft onder leiding van de tweede generatie een solide reputatie opgebouwd in de regio’s Saarland en Rheinland-Pfalz dankzij hun puur Duits vakmanschap.

Deze samenwerking betekent een win-win situatie voor beide bedrijven en hun klanten. Door de krachten te bundelen, kunnen we een intensief serviceniveau garanderen voor onze klanten in Duitsland en Luxemburg. Sealtec Waterproofing BV zal profiteren van de jarenlange ervaring en expertise van ATT Hans Klink GmbH, terwijl zij op hun beurt toegang krijgen tot de innovatieve oplossingen en producten van Sealtec.

“We zijn verheugd om samen te werken met een bedrijf dat dezelfde hoge standaarden en waarden deelt als wij,” zegt de directeur van Sealtec Waterproofing BV. “Deze samenwerking stelt ons in staat om onze aanwezigheid in Duitsland en Luxemburg te versterken en onze klanten nog beter van dienst te zijn.”

8 weergaven